2 Μαΐ 2014

Τα Αθίκια απέκτησαν Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο


Με ανακοίνωσή του ο Π. Λέκκας αναφέρει τα εξής: 
 Ως μελος του ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ του ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ  τον Οκτωβριο του 2013 εισηγηθηκα στον τοτε Διοικητη και στο Δ.Σ.,την  προταση μου  να αναβαθμιστει το ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ και να μετατραπει σε ΠΟΛΥΔΥΝΑΜΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ...
με πληρεις και ολοκληρωμενες παροχε Πρωτοβαθμιας  ΥΓΕΙΑΣ για τους κατοικους των Αθικιων και των χωριων της ευρυτερης περιοχης με την στελεχωση με δυο [2] γιατρους, με δυο[2]  νοσηλευτριες , με μια[1] θεδη επισκεπτων υγειας και μια[1]  θεση προσωπικου καθαριοτητας και με πληρη ιατρικο εξοπλισμο[ ασθενοφορο,κλπ]. Το Διοικητικο Συμβουλιο του Νοσοκομειου Κορινθου εκανε ομοφωνα δεκτη την προταση-εισηγηση μου και ομοφωνα απεφασισε να προτεινει στην 6η ΥΠΕ και στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ την αναβαθμιση του ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟΥ ΑΘΙΚΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΣΕ ΠΟΛΥΔΥΝΑΜΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ με το παραπανω στελεχιακο προσωπικο και ιατρικο εξοπλισμο.
    Ο ΔΙΟΙΙΚΗΤΗΣ τγς 6ης ΥΠΕ εκανε δεκτο το αιτημα του Δ.Σ. του ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ και με αποφαση του εισηγηθηκε στον ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ να αποφασισει θετικα για το αιτημα του Δ.Σ. του Νοσοκομειου Κορινθου .
    Με παρεμβαση μου στον ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ του ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ , συνοπιτη μας Κορινθιο, κ. ΠΕΛΟΠΙΔΑ ΚΑΛΛΙΡΗ και επισης με παρεμβαση του ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ  κ. ΠΕΤΡΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ . στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ  εχουμε θετικη εξελιξη και προχθες 29/4 στην επισκεψη   στο Νοσοκομειο ΚΟΡΙΝΘΟΥ και στο γραφειο του Διοικητη,.οπου ημουν και εγω παρον,   ανακοινωθηκε πλεον οτι αναβαθμιζεται το ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ και μετατρεπεται σε ΠΟΛΥΔΥΝΑΜΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ .
    Θελω να ευχαριστησω τον ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ κ. ΠΕΛΟΠΙΔΑ ΚΑΛΛΙΡΗ που ειναι και υποψηφιος ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΙΑΡΧΗΣ. τον κ. ΠΕΤΡΟ ΤΑΤΟΥΛΗ  που ειναι και παλι υποψηφιος ΠΕΡΙΦΕΙΑΡΧΗΣ και τους ευχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ και ΝΙΚΗΤΕΣ και επισης τοη πρ. Διοικητη του Νοσοκομειου Κορινθου κ. ΓΙΑΝΝΗ ΛΑΟΥΔΙΑ καθως και τα μελη του Δ.Σ. του Νοσοκομειου ΚΟΡΙΝΘΟΥ.
    ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΕΤΕΙΡΑ ΜΟΥ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΑ ΑΘΙΚΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ ΑΘΙΚΙΩΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤοΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΑΓΑΠΗΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΤΗΣ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.