25 Αυγ 2013

Αποκάλυψη από την Daily Mail: Αεροπλάνα μετέφεραν δισ. ευρώ στην Ελλάδα


Συμφωνα με τη Daily Mail που έχει το σχετικό ρεπορτάζ η αξία των χαρτονομισμάτων σε κυκλοφορία στην Ελλάδα διπλασιάστηκε από € 19 δισ. το 2009 σε € 40 δισεκατομμύρια το Σεπτέμβριο του 2011.

Γράφει η Daily Mail...

 
 στο αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της:

Μέχρι το καλοκαίρι του 2012 το συνολικό είχε φτάσει € 48 δισεκατομμύρια, εκ των οποίων τουλάχιστον € 10 δισεκατομμύρια – ίσως πολύ περισσότερα – είχαν παραδοθεί με μυστικές αερογέφυρες.

Συνήθως, οι ανεπτυγμένες οικονομίες έχουν μετρητά σε αξία κυκλοφορία μεταξύ 4% και 7 % του ΑΕΠ. Το 2009 στην Ελλάδα, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 8,2 %. Μέχρι το 2012 είχε τριπλασιαστεί σε 24,8%.

Σε αυτούς τους αριθμούς, στα μέσα του 2012, η ​​Ελλάδα είχε μεγαλύτερη αξία των τραπεζογραμματίων ευρώ σε κυκλοφορία από τις Κάτω Χώρες, παρόλο που η ολλανδική οικονομία είναι τέσσερις φορές μεγαλύτερη από την Ελλάδα.

Ορισμένα από αυτά τα αεροσκάφη έφεραν το διακριτικό της Maersk. Αν κάποιος έβλεπε τους σειριακούς αριθμούς του- OY-SRH και τα έβλεπε να προσγειώνονται στην Κύπρο νωρίτερα αυτό το χρόνο σίγουρα δεν θα έχετε μαντέψει το σκοπό αυτών των ταξιδιών ή το φορτίο τους.

Πτήσεις προς Αθήνα και Λάρνακα από το 2011


Οι πτήσεις προς Αθήνα και Λάρνακα οι οποίες ξεκίνησαν ήδη από το 2011 δεν ήταν τίποτα άλλο από μια μυστική αερογέφυρα.

Αποστολή τους δεν ήταν ούτε να σώσουν ζωές ούτε καν να διατηρήσουν μια εύθραυστη δημοκρατική ελευθερία, όπως οι διάσημες αερογέφυρες στο μεταπολεμικό Βερολίνο, αλλά για να προστατεύσουν και να παρατείνουν το οικονομικό πείραμα ενός πολυεθνικού νομίσματος.

Η Ελλάδα ξέμεινε από μετρητά το 2011

Τότε ήταν γνωστό ότι η Ελλάδα ξέμενε από μετρητά, με μεταφορική άποψη τουλάχιστον. Τον Ιούνιο του 2011 υπήρξαν μήνες στασιμότητας στο προγράμμα οικονομικής μεταρρύθμισης και η Τρόικα που ελέγχει ουσιαστικά τη χώρα είχε ξεμείνει από υπομονή.

Υπήρχε έλλειψη όλων των χαρτονομισμάτων, εκτός αυτού των 10 Ευρώ. Οι Έλληνες είχαν απαντήσει στην απειλή της τρόικας αποσύροντας ευρώ από τους τραπεζικούς λογαριασμούς τους με ρυθμό ρεκόρ.

Σύντομα δεν θα υπήρχαν αρκετά χαρτονομίσματα για να αντιμετωπιστεί η τάση των Ελλήνων να «βάλουν χέρι» στις καταθέσεις τους κάνοντας αναλήψεις. Ετσι τέθηκε σε εφαρμογή ένα μυστικό σχέδιο. «Μιλάμε για τον Ιούνιο του 2011», είπε στη βρετανική εφημερίδα ένας υψηλόβαθμος αξιωματούχος που επιβλέπει το πρόγραμμα διάσωσης της Ελλάδας. «Οι Ελληνες έπαιρναν 1-2 εκατ. ευρώ την ημέρα από το τραπεζικό σύστημα. Χρειάστηκε να στείλουν στρατιωτικά αεροπλάνα στην Ιταλία για να πάρουν χαρτονομίσματα. Η κατάσταση έφτασε σε αυτό το σημείο», πρόσθεσε.

Εως τον Ιούνιο του 2012 η απαίτηση για χαρτονομίσματα στην Ελλάδα σχεδόν τριπλασιάστηκε και εν μέσω εκλογικής αναταραχής, οι μυστικές αποστολές που ξεκίνησαν το 2011 κρίθηκαν ξανά αναγκαίες. Ενώ δημόσια απειλούσε την Ελλάδα, μυστικά η Τρόικα έστελνε στρατιωτικά και εμπορικά αεροπλάνα για να τους προμηθεύσει με δισεκατομμύρια ευρώ σε κάθε πτήση. Στόχος δεν ήταν να διατηρηθεί η κοινωνική σταθερότητα της Ελλάδας, αλλά να προστατευθεί το ίδιο το ευρώ.

Ο Γιώργος Προβόπουλος, Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας, εξήγησε ότι αν η ζήτηση για χαρτονομίσματα δεν είχε επιτευχθεί, η εντύπωση που θα είχε δημιουργηθεί είναι ότι οι τράπεζες δεν ήταν σε θέση να εξοφλήσουν τους καταθέτες.

"Θα προκαλέσει την κατάρρευση της εμπιστοσύνης με τρομερές συνέπειες για την οικονομική σταθερότητα και τη γενική προοπτική της χώρας", είπε.

Η κρίση θα μπορούσε να εξαπλωθεί γρήγορα σε όλη την Μεσόγειο. Ακόμα και στην Ιταλία είχε εξαπλωθεί η ανησυχία των επενδυτών.

Μετά τα αεροπλάνα, πλοία μετέφεραν τα ευρώ στα νησιά


Η αερογέφυρα ήταν μόνο το πρώτο στάδιο της αποστολής. Εκατοντάδες πλοία μετέφεραν τα νέα χαρτονομισμάτασε σε όλη την ηπειρωτική χώρα και τα ελληνικά νησιά, από τη Ρόδο στην Κέρκυρα, από την Κρήτη στην Κομοτηνή.

Εργάστηκαν όλη τη νύχτα για να εξασφαλιστεί ότι τα υποκαταστήματα τραπεζών σε όλη την Ελλάδα είχαν επαρκή χαρτονομίσματα για την κάλυψη της ζήτησης καταθετών.

Κανείς δεν αντελήφθη τίποτα -Νομισματική επανάσταση κάτω από τη μύτη τους


Το απίστευτο είναι ότι η ενέργεια αυτή προχώρησε χωρίς κανένας να το αντιληφθεί. Τα ΑΤΜ συνέχισαν να λειτουργούν. Ωστόσο, κάτω από τη μύτη τους, μια νομισματική επανάσταση λάμβανε χώρα.

Δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ εφυγαν από τις ελληνικές τράπεζες το 2011 και το 2012, αλλά οι αρχές εκτιμούν ότι μόνο το ένα τρίτο από αυτά δαπανήθηκε. Άλλο ένα τρίτο είχε εκδοθεί στο εξωτερικό για επενδύσεις, για παράδειγμα, στο Λονδίνο, καθώς και το ένα τρίτο ήταν κρυμμένα κάτω από τα στρώματα στα ελληνικά σπίτια.

Κρίση ίσον πολύ χαμηλότεροι μισθοί


Οι πολίτες των χωρών κρίσης – Ισπανία, Πορτογαλία, Ελλάδα, Κύπρος, Ιταλία, Ιρλανδία – δεν έχουν ακόμη φωτιστεί από τους πολιτικούς τους για την τιμή που πρέπει να καταβληθεί: με λίγα λόγια, η επιβίωση του ευρώ σημαίνει πολύ χαμηλότερους μισθούς για αυτούς.

Σύμφωνα με την ορολογία, οι χώρες της Μεσογείου πρέπει να είναι «εσωτερικά υποτιμημένες», πράγμα που σημαίνει σπρώχνοντας προς τα κάτω τον μέσο όρο των μισθών.

Η Γερμανία επωφελήθηκε περισσότερο από την εισαγωγή του ευρώ μέσω του εμπορίου στο εσωτερικό της Ευρώπης, ένα φθηνότερο νόμισμα για τις εξαγωγές εκτός Ευρώπης, και τα πολύ χαμηλά επιτόκια για τα χρέη της.

Η πρώτη δοκιμασία θα έρθει από την Ελλάδα, η οποία θα απαιτήσει σύντομα τρίτο πακέτο διάσωσης και ακόμη κούρεμα για το χρέος της.

Αυτό θα είναι μόνο η αρχή μιας διαδικασίας όπου μοιράζονται δημόσια χρέη σε ολόκληρη την ευρωζώνη. Μια de facto δημοσιονομική ένωση και, αρκετά σύντομα, μια μορφή της «τραπεζικής ένωσης» θα ακολουθήσει.

Απίστευτα συμπεράσματα της Daily Mail: Ενα υπερκράτος γεννήθηκε


Πίσω από όλα αυτά θα είναι η πολιτική ένωση – ένα υπερκράτος.

Η Maersk Star Air OY-SRH που προσγειώθηκε στη Λάρνακα πριν από πέντε μήνες ήταν το ισοδύναμο ενός έθνους που είχε παραχωρήσει τη νομισματική κυριαρχία της.

Τέτοια αεροπλάνα είναι ένα ορατό σύμβολο της απώλειας της εθνικής ισχύος .

Μετά τις γερμανικές εκλογές του επόμενου μήνα, αυτή η αλήθεια θα αποκαλυφθεί.

Μια επανάληψη των εναέριων αποστολών διάσωσης είναι δυνατή;

Η Αναταραχή πάντως είναι εγγυημένη.
Δέστε τις ζώνες σας, καταλήγει το άρθρο της εφημερίδας.