16 Φεβ 2013

Συνθήματα γραμμένα σε τοίχους, βιτρίνες, κάδους κλπ Αθηνών- Πειραιώς και προαστίων.


Νέα συλλογή.
 Συνθήματα γραμμένα σε τοίχους, βιτρίνες, κάδους κλπ Αθηνών- Πειραιώς και προαστίων. Κάποια είναι πραγματικά πολύ καλά.




Δεν είναι ότι δεν είμαστε επαναστάτες. Απλά είμαστε άτυχοι που δεν είναι όπλο ο καναπές.

Που μένεις; Στα λόγια..
Δεν είμαι εδώ για να διορθώνω τα λάθη σου, είμαι εδώ για να κάνω τα δικά μου.

Όσο λιγότερα θυμάμαι, τόσο πιο εύκολα κοιμάμαι.

Γίναμε δυο ξένοι που γνωρίζονται πολύ καλά

Ο Χριστός δίδαξε και πέθανε. Οι καθηγητές τι περιμένουν;

Είναι καιρός για άμυνες πιο επιθετικές.

Ήπια όλο το μπουκάλι και τί να δω. Ο Γαλιλαίος είχε δίκιο

-Γιατί μου πιάνεις το βυζί ρε;
-Σου μιλάω με το χέρι στην καρδιά.
- Είστε γυναικολόγος;
- Όχι, αλλά μια ματιά μπορώ να τη ρίξω

- Mάνα πάω για πόκερ..
- Την ζακέτα μη σου πάρουν..!!!

Σου είπα σε πέντε λεπτά θα είμαι εκεί .  Τι παίρνεις κάθε μισή ώρα ;

Ο μέσος Έλληνας είναι τόσο ψωνισμένος που όταν ακούει φορολόγηση πλούτου νομίζει ότι μιλάνε γι'αυτόν.

Γιατί περισσεύει τόσος μήνας στο τέλος των χρημάτων;

Όλοι οι γνωστοί μου με έχουν σαν ΘΕΟ....!!!
Αγνοούν την ύπαρξή μου, μέχρι τη στιγμή που θα θελήσουν να ζητήσουν κάτι....

Είμαι ελεύθερος να κάνω ό,τι θέλουν

Είναι κρίμα που αυτοί που ξέρουν πώς πρέπει να κυβερνάται αυτή η χώρα είναι απασχολημένοι με το να οδηγούν ταξί και να κουρεύουν μαλλιά.

Στην ζωή μου έχω μάθει να δίνω όχι γιατί έχω πολλά αλλά γιατί ξέρω τι είναι να μην έχεις τίποτα

Κάποτε είπες "εγώ κι εσύ είμαστε ένα"
 τώρα που έφυγες πάλι ένα είμαι.

Από το email που λάβαμε