30 Ιουλ 2012

Τώρα για "τρίχες" θα μιλάμε; Της Τζένης Σουκαρά


Η είδηση πατριώτη μου είναι, πως αυτός ο καύσων δεν παίζεται με τίποτα!
"Κατσικώθηκε" στην Ελλάδα και κάνει διακοπές διαρκείας.
Θολώνει το νου, σαν κοκτέιλ mojito, ακρωτηριάζει τις αισθήσεις και αποχαυνώνει την σκέψη, την κρίση ...


Είμαστε μια χώρα, που σέρνεται βαριεστημένα στα καυτά πλακόστρωτα με σαγιονάρα δίχαλο ! 

Μια πόλη που πορεύεται ναρκωμένη πλάϊ στους οκνηρούς  κόπρους του κέντρου, αναζητώντας μια όαση πνευματικής  δροσιάς κάτω απο το άγαλμα της Αφροδίτης..
Εκεί ακριβώς! 
Ανάμεσα στον καμπυλωτό γοφό της, που ασφυκτιά κι εκείνος απο την πρωτοφανή παρενόχληση  του "γύρου από όλα".

Τίποτα δεν κινείται! Ούτε καν τα πλεούμενα στο λιμάνι!

Η είδηση αυτή είναι πατριώτη και συνοδοιπόρε της "Κορινθιακής ερήμου"! 

Κι όχι, βεβαίως, να ψάξω να βρω εγώ, με αυτήν την ζέστη, εάν ο δήμαρχος βάφει το μαλλί!
Να παρατηρήσω κάθε μπούκλα της "πνευματικής" κεφαλής, να κάνω ζουμ στο γκρί αρζάν της τριχός και κατόπιν ν' αποφανθώ τι; Ότι δεν τα βάφει; Σε παρακαλώ!

Εδώ αναζητούνται 11,5 δις, κρατάω αντίσταση στο τελευταίο  2ευρω του μήνα, μήπως αφαιρεθώ και μου το σκάσει  και θα ασχοληθώ με την πολιτική ανάλυση της δημαρχιακής κόμης; 
Ακόμα και οι κομμωτές, αγάπη μου, κατεβάζουν τις βούρτσες και τα ψαλίδια τους εις ένδειξη διαμαρτυρίας!


Δεν λέω, πατριώτη μου!"Πουλάει" η ιστορία!

Ακόμα περισσότερο δε, εκείνη η προχθεσινή  "ελληνορωμαϊκή λαβή" εν καιρώ Ολυμπιάδας! Την βρίσκω επίκαιρη και ευρηματική!
"Παίζοντας με την φωτιά", βλέπεις, φτάνεις μέχρι τα μονοπάτια του δάσους του Σολομού, που φλέγεται!
Ανεβασμένη η θερμοκρασία απο το πύρινο μέτωπο, μπερδεύτηκαν οι μάνικες (σου τα έλεγα εγώ) παρεκτράπη η κατάσταση! 
Για σκέψου όμως λίγο! Κάντο εικόνα!
Το δάσος να φλέγεται και αστυνομία, πυροσβέστες, χωρικοί, άγημα, να παρακολουθούν δυό θεσμικούς να τσακώνονται!!
Τώρα θέλουν τα μπράβο της παρεκτροπής και την πρωτιά της μήνυσης

Θέλουν να εισέλθεις στο δίλημμα, αγνέ μου κι άδολε πατριώτη, να λάβεις θέση σε μια φαρσοκωμωδία άκρως επικίνδυνη, για να καταδικάσεις τα αυτονόητα!

Εννοείται, πως καταδικάζουμε αυτές τις πρωτόγνωρες συμπεριφορές !


Δεν συμμετέχουμε, όμως, σε κάθε περίπτωση στις σκοπιμότητες, που ενδεχομένως αυτές οι επικίνδυνες ιστορίες υποκρύπτουν!