7 Απρ 2012

Εμπρός των Ελλήνων γελοία παιδιά


Του ΣΤΑΜΑΤΗ ΦΑΣΟΥΛΗ

Τι γίνεται; Πού βρισκόμαστε; Εμπρός; Ποιος είναι; Ποιος είμαι; Σε ποια χώρα; Τι ώρα; Ποιος είναι ο Σόιμπλε; Ποιος είναι ο Βάσκο Ντε Γκάμα; Ποιος είναι ο κύριος Βορίδης;..

 
 Ποιος είναι ο ταξιτζής; Ποιο το βυτίο; Ποιος το κλειστό επάγγελμα, ποιο το ανοιχτό και τι ανάμεσό τους; Ποια χάπια δεν πήρα; Γιατί αργεί το τρένο; Τι έργο παίζει ο κύριος Πελεγκρίνι; Σε ποιο θέατρο; 

Πόσο ημερών υπουργός είναι ο κύριος Μπαμπινιώτης και πέρασε απ' τη φρουτόκρεμα στον μπακαλιάρο σκορδαλιά; 

Εγώ τον προαναφερθέντα μια χαρά λεξικογράφο τον ήξερα. Για να μην πω, πως στην Ελλάδα αυτό που συνέβη με τον Μπαμπινιώτη χρόνια έχει να συμβεί. Να έχει συνυφάνει το όνομά του με το έργο του, σε σημείο που να λες «φέρ' τον Μπαμπινιώτη» και να εννοείς φέρ' το λεξικό. Απ' τον καιρό του Τσελεμεντέ έχει να εμφανιστεί τέτοιο φαινόμενο. Ολες οι γενιές προ Βέφας το όποιο βιβλίο με συνταγές Τσελεμεντέ το ανεβάζανε, Τσελεμεντέ το κατεβάζανε.

Και τώρα δεν πρόλαβε να ορκιστεί και όρμησε να καταργήσει, αυτό που η Βουλή είχε υπερψηφίσει διότι «Αφήστε με παρακαλώ να κάνω τη δουλειά μου και μη μ' ενοχλείτε γιατί θα παραιτηθώ». 

Τι λες; Θα χάσει η Βενετιά βελόνι.

Κι εγώ που τον θαύμαζα. Και μου το 'λεγε ο φίλος μου ο γραμματιζούμενος.
- «Τι θαυμάζεις; Δεν τον βλέπεις τον οικότροφο της Βίκυς Φλέσσα; Εγώ έχω φτάσει "Στα Ακρα". Βέβαια, δεν λέω, είναι ευειδής η κόρη και το πρότυπο της μελαχρινής Μπάρμπι, γνωστή και ως "Μπαρμπινιώτισσα" το Βικάκι αλλά...»

... Αλλά δεν μας βλέπω να έχουμε καλό τέλος. Γιατί τέλος, βέβαια, έχουμε. Στο τέλος είμαστε. Στους τίτλους. Τους τίτλους διαβάζουμε:
«Επαιξαν οι... Τη μουσική έγραψε ο... Τη σκηνοθεσία... δεν την αναλαμβάνει κανείς.
Οπως και την ευθύνη επίσης δεν αναλαμβάνει κανείς.


Γι' αυτό κι εγώ ρωτάω:
Τι γίνεται; Πού βρισκόμαστε; Εμπρός; Ποιος είναι; Ποιος είμαι; Σε ποια χώρα; Τι ώρα;


ΤΑ ΝΕΑ
ΠΗΓΗ: radar-gr