20 Σεπ 2011

Της δόσης ..το κάγκελο! Της Τζένης Σουκαρά


Τι ώρα είναι; Εννιά και δέκα!
Έχουμε δρόμο πολύ για την έναρξη του "τηλεμαραθωνίου"!!
Ανανεώσε το φαρμακείο του σπιτιού,κρύψε οτιδήποτε αιχμηρό,μην αναπαραστήσω το βράδυ την αυτόχειρα απελπισμένη Ελληνίδα που δεν την λυπήθηκε ποτέ κανείς...
ενίσχυσε το σπίτι με υπογλώσσια μήπως τα μέτρα με κοιτάξουν με οίκτο και με προσπεράσουν!


Δεν με λυπάται άνθρωπος αγαπητέ μου! 
Θα με λυπηθεί η Μέρκελ; Σε παρακαλώ!
Έχω ξηλώσει ένα πουλόβερ ολόκληρο αυτό το Σαββατοκυριακοδεύτερο και πάω  για το επόμενο που έβγαλα προχθές απο την ναφθαλίνη!Τα νεύρα μου κρόσσια!


Στην ώρα Ελλάδος κτυπούν τα ταμπούρλα παράφωνα! 
Δόσεις κι άλλες δόσεις ! Πόσες δόσεις;
Απο τον μπακάλη ξεκινούν ,στον φούρναρη πάνε και στον τσαγγάρη ξεκουράζονται πριν καταλήξουν  στην κάρτα την πιστωτική με το αμαρτωλό μου παρελθόν που μ' έκανε περίγελο στας Ευρώπας!
Πόσες δόσεις θέλει το πατριωτικό κίνημα να ξεπληρώσω την ντροπή μου,να βγάλω και την σημαία στο μπαλκόνι,το φέσι του προπάππου μου παρέα με τα φισεκλίκια;


Με δόσεις μου τα λέει η Τρέμη και κρατάει το πιεσόμετρο ο Πρετεντέρης, πολλαπλή η δόση απο τον Αυτιά κάθε πρωί, θα δώσει τις δόσεις λέει ο Σαμαράς ,για την έκτη δόση επιστρέφει ο Γιώργος ,για την έκτη δόση που κινδυνεύει έχει ασπρίσει ο Ευάγγελος ο τηλεμαραθωνοδρόμος..


"Έδωσα κύριοι! Απο πρώτη του μηνός παρακαλώ!"
Και μέσα στους ξηλωμένους πόντους του πουλόβερ γεννηθήτο το κίνημα δεν πληρώνω τις δόσεις!!
Κι αν δεν τις πληρώσω,ερωτώ η αδαής,τα πρόστιμα μετά την εξέγερση, θα τα πληρώσω με δόσεις;;
 Όχι για να καταλάβω η σκεπτόμενη, να με εξασφαλίσει ο Τσίπρας και ο Φωτόπουλος και αμέσως μετά να κάνω τις οφειλές μου  χαρτοπόλεμο,τωρα που μου έρχονται σαν ριπές στην καρδιά!


Κι αν δεν πληρώσω τώρα την δόση μου και κάτσω με την ασετιλίνη μέχρι το Νοέμβριο θα μου ξαναφέρει το φως μου ο Σαμαράς που θέλει εκλογές και με αυτοδυναμία; 
Μιλημένα ξηγημένα!
Σταράτα ελληνικά κι όχι σκοπιανά μαθηματα δωρεάν για Βορειοελλαδίτες!
 Διότι κάθησα και σκέφτηκα! Τι μου είπε ο Αντώνης;
ΘΑ επαναδιαπραγματευτεί το μνημόνιο και ΘΑ πετύχει , γιατί πλέον οι Ευρωπαίοι διαπίστωσαν πως είχαν λάθος σχέδιο.
ΘΑ επαναδιαπραγματευτεί και ΘΑ πετύχει γιατί το κόμμα του συνεννοείται καλύτερα με τους αλλοδαπούς ομοιδεάτες του.
  Και για να με ησυχάσει με διαβεβαίωσε πως δεν θα χάσει δόση!!!


Την δόση μου τώρα παρακαλώ!Εκείνη  που πάει για αποποινικοποίηση!!
Τρελλάθηκα η δόλια Ελληνίδα! Τι να διαλέξω;
Τους Τροικανούς ή τους Ελληνες;
Τώρα μου λένε πως  έχουν δίκιο οι ξένοι ! Κι εγω γιατί έβριζα τόσο καιρό τους Γερμανούς;
Παλαιότερα έφταιγε το μνημόνιο, μετά το μεσοπρόθεσμο,πιο πριν οι αποκρατικοποιήσεις..


Τι θέλω επιτέλους; Ποια στ' αλήθεια είμαι εγω  και πού πάω; 


Μην αυξάνετε παρακαλώ την δόση της πληροφόρησης ! Μπερδεύτηκα!
Μην μου αλλάζετε αγωγή γιατί τελλαίνομαι!
Με δόσεις παρακαλώ το δηλητήριο...Μπας και προλάβω να δραπετεύσω!