6 Νοε 2010

Διάλογος με τον Καλλικράτη


Αχ! Τι του έλαχε, του δόλιου Καλλικράτη, να μπλέξει με τους Νεοέλληνες .
Ποιος να του το έλεγε, πως θα επέστρεφε, να βάλει τάξη σε ένα κράτος διαλυμένο ,να διοικήσει ένα λαό τρελαμένο ,να αποκτήσει βοηθούς αμφιλεγόμενης ικανότητας και γνώσης...

Ο Καλλικράτης κοιτώντας από ψηλά την χώρα ,φοβήθηκε με τον μαραθώνιο των Μυρίων …»Τι είναι τούτο το «λεφούσι»» αναρωτήθηκε ,κοιτάζοντας σαστισμένος τον πρωθυπουργό!
«Μη φοβάσαι Καλλικράτη ,τους έχω επιβάλλει μαραθώνιο δύσκολο ..Όποιος αντέξει! Δεν τους βλέπεις ; Στυλάκια έγιναν! Η Περιφέρεια πήρε τα πάνω της ..Ξανασυναντήθηκε  με την παράδοση , με την πολιτική, Καλλικράτη!Μόνο η αυτοδιοίκηση θύμωσε ,αλλά θα της περάσει!Για σένα, όλα αυτά Καλλικράτη ,αλλά μην το παίρνεις επάνω σου! Όλα θα αρχίσουν σιγά σιγά και ταπεινά! Κοίτα κόσμος!  Η επισκεψιμότητα είναι πλέον γεγονός. Η φιλοξενία και ο Ξένιος Δίας ,επίσης.. Ακόμα και σε δύσκολους καιρούς ,ωραία περνάμε Καλλικράτη..Το φάγαμε το φθινόπωρο.. Ουδείς ασχολήθηκε με εμένα ,ουδείς έπληξε και μιζέριασε.  Τους ανασχημάτισα ,τους έφερα εκλογές πρωτόγνωρες ,να έχει ο Ελληνας να ασχολείται. Αν δεν ασχολείται ο Έλληνας ,σκέφτεται Καλλικράτη και αυτό δεν είναι καλό! Δεν τους βλέπεις ; Το χαίρονται! Έτσι είναι οι Έλληνες! Κρύβουν μέσα τους μικρούς κυβερνήτες !Κοίτα ! Κοίτα ,την έπαρση μερικών.. Μικροί Λουδοβίκοι! Να έχει ο λαός να ασχολείται, να κάνω την δουλειά μου απερίσπαστος! Κοίτα τους! Μιλούν σαν σωτήρες των ιθαγενών ! Τάζουν, υπόσχονται ,μαλώνουν το υδροκέφαλο κράτος ,τους πολιτικούς ,το σύστημα ..Από πού όμως, θα βρουν λεφτά, δεν λένε κι αυτοί! Πώς θα μετατρέψουν την Περιφέρεια σε τόπο ευημερίας και μακροημέρευσης ,δεν λένε ..Μου μοιάζουν πολύ Καλλικράτη !Και το χαίρομαι.. Η δυναστεία μας συνεχίζεται και συγκινούμαι!! Δεν έχω μετρήσει πόσοι έχουν μούσι και πόσοι μουστάκι ,αλήθεια! Κοίτα τι γίνεται …Μικροί στρατοί στα σοκάκια των χωριών κι αντάρτικα στις πλαγιές.. Τα ψηφοδέλτια παραδίδονται στις γωνίες …Θέλει να δώσει μήνυμα ο Έλληνας !Απορώ γιατί κουράζεται! Θα μπορούσε να μου στείλει email! Αλλά του αρέσει η φασαρία! Ο πάταγος! Θα του κάνω το χατήρι! Θα το παίξω το παιχνίδι! Θα λάβω το μήνυμα! Θα σοκαριστώ !Θα πάω στο Καστελόριζο, βραδάκι αυτή τη φορά ,να τον συγκινήσω και θα του προαναγγείλω πρόωρες εκλογές!
 Να ξαποστάσει ο κρατικός μηχανισμός ,τα υπουργεία που είναι στα πρόθυρα υπερκόπωσης ,να πιουν νερό οι φοροεισπρακτικοί  μηχανισμοί , να ξεχαστούν τα λάθη της περαίωσης …Να κάνουμε εκλογές με παλτό! Ωραίος θα είμαι με παλτό! Και με τζάκετ στα τρακτέρ ,καλός θα είμαι! Θα κάνω κι εγώ μαραθώνιο ! Μου πάει εξάλλου !Θα προχωρώ εγώ κι από πίσω οι Έλληνες ..Θα τον γυμνάσω αυτό το λαό !Θα αποτινάξει την πλαδαρότητα !Θα γίνει λαός σφριγηλός! Κι ο νους θα είναι στην άθληση.. Καλλικράτη ,πού είσαι; Μ’ ακούς ; Έφυγες ;»