29 Σεπ 2016

Θανάση Πετράκο… Ενταύθα


 Να πω πως μου άρεσε σαν θέαμα; Ψέματα θα ήταν ένα 'ναι!
Όχι για την ουσία της διαμαρτυρίας, το δίκιο ή το άδικο.
Με ξένισε για την φιλοσοφία της σκέψης και της εκμετάλλευσης!
Βλέπετε κ.Πετράκο μου εσείς μπορείτε άνετα να μπαινοβγαίνετε στο Κοινοβούλιο, το Ναό της Κοινοβουλευτικής μας...

 
 Δημοκρατίας, σε αντίθεση με εμένα, τον απλό πολίτη!


Και αυτή η άνεση πρόσβασης θεωρήσατε πως σας έδωσε το δικαίωμα να μετατρέψετε το χώρο σε πεζοδρόμιο… Γιατί εκεί πετάμε αγαπητέ μου φυλλάδια και φέιγ βολάν ( αν και κακώς)…
Η Βουλή των Ελλήνων δεν είναι χώρος διαμαρτυρίας , είναι χώρος Δημοκρατίας. Και ούτε εσείς , ούτε κανένας δεν έχουν το δικαίωμα να τον υποβαθμίζουν , να τον βεβηλώνουν και να τον χρησιμοποιούν για το «θεαθήναι» , γιατί αυτό δεν πράξατε;
Τις αντιρρήσεις σας τις έχετε εκφράσει ποικιλοτρόπως, η δε αποχώρηση σας ήταν η ηχηρότερη μορφή διαφοροποίησης. Ως προς τι λοιπόν τα φειγ βολάν από τα θεωρεία;
Τα φείγ βολάν που περάσατε στη Βουλή χωρίς να σας ελέγξει κανείς φαντάζομαι ακριβώς επειδή έχετε διατελέσει Βουλευτής…
Αν ο πολίτης επιχειρήσει να εισέλθει… και τα εσώρουχα θα του ψάξουν, έχω άδικο;
Ήτο εκμετάλλευση χειρίστου είδους λοιπόν από την πλευρά σας ,όταν χιλιάδες άλλοι πολίτες , θέλουν να πράξουν αναλόγως, αλλά επειδή ακριβώς δεν μπορούν, αρέσκονται στους δρόμους  και στις πλατείες! Γιατί εκείνοι  δεν είναι Βουλευτές τι και αν προηγείται το «πρώην»…
Ήταν όμως και απόδειξη! Απόδειξη της χαλαρότητας των κάθε είδους κανονισμών, κανόνων και περιορισμών αλλά… θα μου πείτε εδώ,  τούτα η Βουλή των Ελλήνων τα έχει απωλέσει από καιρό!