Όταν κανείς επιλέγει μία εξουσιοδοτημένη μονάδα για να αγοράσει ένα καινούργιο πολυτελές αυτοκίνητο είναι βέβαιος πως το αυτοκίνητο που θα παραλάβει θα είναι ...του κουτιού, θα έχει όλα τα χαρτιά από το εργοστάσιο και φυσικά γι' αυτό πληρώνει...
και το κατά πολύ αυξημένο κόστος. Ωστόσο όπως αποδεικνύεται στην Ελλάδα δεν μπορεί κανείς να είναι σίγουρος για τίποτα αφού συμβαίνουν σημεία και τέρατα!
Εξουσιοδοτημένες μονάδες πωλούσαν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ως καινούρια
Η εφημερίδα “ΗΜΕΡΗΣΙΑ” αποκαλύπτει μία τεράστια απάτη με εξουσιοδοτημένες μονάδες που πωλούσαν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ως καινούρια!
Το σκάνδαλο αποκαλύφθηκε ύστερα από καταγγελίες που έγιναν από ιδιοκτήτες καινούριων αυτοκινήτων οι οποίοι ανακάλυψαν πως τα οχήματά τους δεν εμφανίζονται στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων του υπουργείου Μεταφορών καθώς φαίνεται πως δεν έχουν εισαχθεί ποτέ στην Ελλάδα, ενώ στους φακέλους των αυτοκινήτων που δόθηκαν στους κατόχους ύστερα από εισαγγελική παραγγελία βρέθηκαν τρία Πιστοποιητικά Συμμόρφωσης αντί για ένα, τρεις άδειες κυκλοορίας αντί για μία και τα στοιχεία που αναγράφονται στα Πιστοποιητικά Συμμόρφωσης δε ταιριάζουν με εκείνα που αναγράφουν οι άδειες κυκλοφορίας. Το κορυφαίο εύρημα όμως αναγράφεται στο Πιστοποιητικό Ταξινόμησης πολυτελούς μοντέλου καθώς η ημερομηνία εισαγωγής του προσδιορίζεται στα τέλη Αυγούστου του 2008 ωστόσο από τη Διεύθυνση Συγκοινωνιών εμφανίζεται περιορισμός ή απαγόρευση μεταβίβασης του αυτοκινήτου επτά μήνες νωρίτερα από την εισαγωγή του.
Αναγράφεται ξεκάθαρο στο επίσημο έγγραφο πως το αυτοκίνητο που πωλήθηκε ως καινούριο είχε κυκλοφορήσει στη Γερμανία - ΦΩΤΟ από ΗΜΕΡΗΣΙΑ
Αναγράφεται ξεκάθαρο στο επίσημο έγγραφο πως το αυτοκίνητο που πωλήθηκε ως καινούριο είχε κυκλοφορήσει στη Γερμανία - ΦΩΤΟ από ΗΜΕΡΗΣΙΑ
Με το συγκεκριμένο θέμα έχει ήδη ασχοληθεί ο Εισαγγελέας, Διευθύνσεις Μεταφορών, Τελωνεία ενώ παράλληλα έχει γίνει και καταγγελία στο ΣΔΟΕ.
Τι να προσέξετε για να μην "την πατήσετε"
Με λίγα λόγια, όταν κάποιος παραγγέλνει ένα καινούριο αυτοκίνητο θεωρεί δεδομένο πως θα παραλάβει ένα όχημα με σχεδόν μηδενικά χιλιόμετρα και σίγουρα δε θα έχουν εκδοθεί πινακίδες κυκλοφορίας σε κανένα άλλο κράτος. Όταν όμως στα Πιστοποιητικά Ταξινόμησης αναγράφεται χαρακτηριστικά η “Χώρα Προηγούμενης Ταξινόμησης” και είναι συμπληρωμένη η χώρα της ταξινόμησης τότε αυτό σημαίνει ότι έχουν εκδοθεί πινακίδες κυκλοφορίας σε άλλο κράτος.
Τα παράξενα στα επίσημα έγγραφα
Στα παραστατικά επίσης φαίνεται το λιμάνι του Πειραιά. Τα πλοία όμως που φέρνουν τα Ι.Χ από Ιταλία δένουν μόνο πάτρα και Ηγουμενίτσα.
Επιπλέον δεν υπάρχει καταχώρηση στο Intrasat δηλαδή στο ηλεκτρονικό σλυστημα που καταχωρούνται όλα τα τιμολόγια αγοράς στις ενδοκοινοτικές συναλλαγές.
Τέλος, στα "παράξενα" συγκαταλέγεται και η δήλωση ειδικού φόρου κατανάλωσης και λοιπών φορολογιών όπου ως αποστολέας δεν εμφανίζεται κάποιο εργοστάσιο παραγωγής αλλά "ένα αυτοκίνητο που πληροί εκ κατασκευής τις προδριαγραφές της οδηγίας ΕΟΚ 98/69 φάση Β' ή μεταγενέστερη φάση Β". Επίσης αναγράφεται η χώρα αποστολής αλλά λείπει η χώρα προορισμού.